مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-07حوادث

فارس من| کلینیک ویژه سگ های ولگرد، علاج این معضل اجتماعی/ هزینه نگهداری، چند؟!


«سگ های ولگرد در همدان را جمع کنید» پویشی است که مردم در سامانه فارس من ثبت کرده و خواستار پیگیری شدند؛ اگرچه پیش تر از این هم موضوع سگ های ولگرد مطالبه مردمی بوده و کماکان بر آن تأکید دارند؛ - خبرگزاری ثبت کرده و خواستار پیگیری شدند؛ اگرچه پیش تر از این هم موضوع سگ های ولگرد مطالبه مردم همدان بوده و کماکان بر آن تأکید دارند.

در همین راستا ابعاد مختلف این مطالبه به حق مردمی را بررسی و به ارائه راهکار می پردازیم.

حمله سگ های ولگرد خبرساز شد  یک سگ ولگرد به کودک چهار ساله در خراسان جنوبی حمله کرد، در آذربایجان شرقی نیز یک کودک حدوداً پنج ساله مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت؛ در استان البرز هم یک دختر سه ساله طعمه سگ های خیابانی شد و حمله سگ های بی صاحب  در دامشهر استان قم جراحت عمیق و فوت دو کودک را در پی داشت.

این سطور اخبار تلخی است که این روزها دست به دست می شوند و ضرورت جمع آوری سگ های بی صاحب و خیابانی را بیش از پیش نشان می دهند؛ به ویژه اینکه طبق آمار وزارت بهداشت سالانه بیش از 200 هزار حیوان گزیدگی در کشور داریم که 80 درصد از این میزان ناشی از حمله سگ های ولگرد است.

این آمار در استان همدان هم قابل توجه است به طوری که طبق گفته رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی همدان؛ بالغ بر 7 هزار مورد گزیدگی حیوان در سال گذشته اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کلینیک ویژه سگ های ولگرد، علاج این معضل اجتماعی/ هزینه نگهداری، چند؟!

فارس من| کلینیک ویژه سگ های ولگرد، علاج این معضل اجتماعی/ هزینه نگهداری، چند؟!